JAK ZAMAWIAĆ
ZLECENIE DRUKU:
W HexDruk umożliwiamy Państwu składanie zamówień w prosty i wygodny sposób poprzez nasz sklep internetowy.
Jako nowoczesna drukarnia internetowa umożliwiamy Państwu wycenę i złożenie zamówienia o każdej porze, z każdego miejsca i z każdego urządzenia.
Zamówienia mogą Państwo składać bez posiadania konta w naszym systemie! Jednak gorąco zachęcamy do jego posiadania.
Zamówienia przyjmujemy tylko przez nasz sklep internetowy.
W ten sposób jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu szybką i sprawną realizację Państwa zamówienia przy jednoczesnych niskich kosztach druku.
SPOSOBY PŁATNOŚCI:
Wymienione ponizej sposoby płatności mogą być uzależnione od sposobu dostawy, wartości zamówienia oraz indywidualnych ustawień. Niektóry z poniższych są dostępne tylko dla Klientów zarejestrowanych w systemie. Wybrane sposoby płatności obciążone są dodatkowymi opłatami manipulacyjnymi, które wyświetlają się w procesie składania zamówienia przez stronę internetową.
Dostępne sposoby płatności to:
- przedpłata na konto na podstawie faktury pro-forma,
- płatność gotówką u kuriera,
- płatność on-line (przelew lub karta),
- płatność odroczona,
- faktura zbiorcza.
Faktura do zlecenia dołączana jest standardowo do przesyłki. Jeśli życzą sobie Państwo, żeby faktura nie była dołączana do przesyłki prosimy o informację podczas składania zamówienia.
SPOSOBY DOSTAWY:
Państwa zamówienie może zostać wysłane na dowolny adres w Polsce. Zależnie od Państwa życzenia oraz wagi przesyłki - zlecenie wysyłane jest w paczkach za pomocą kuriera lub w formie przesyłki paletowej.
Koszty dostawy bierzemy na siebie, dostarczenie Państwa zamówienia w dowolne miejsce na terenie Polski jest wolne od opłat!
WARUNKI SPRZEDAŻY USŁUG ORAZ REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ I SKLEPU INTERNETOWEGO HEXDRUK