Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Warunki współpracy dla pośredników

Jaki sposób łączenia stron w katalogu wybrać?

Łączenie stron - katalogi reklamowe
Jak oprawić katalogi reklamowe?

15.12.2020

Jaki sposób łączenia stron w katalogu wybrać?

Katalogi są tą formą promocji, która umożliwia przekazanie wielu informacji na temat danej usługi albo produktu, dzięki temu, że są wielostronicowe. Skoro jednak są wielostronicowe, to strony muszą jakoś być ze sobą połączone. 

Dlaczego warto wybrać katalogi klejone? 

Bez względu na to, czy drukujemy katalogi, czy foldery, możemy wybrać klejenie jako metodę łączenia stron. Katalogi klejone mają tę zaletę, że ich grzbiety są estetyczne i gładkie w dotyku oraz stosunkowo wytrzymałe. Katalogi szyte są trwalsze, ale mają swoje ograniczenia, dlatego w przypadku materiałów o większej liczbie stron to właśnie katalogi klejone będą odpowiedniejszym wyborem. Foldery klejone również świetnie się sprawdzają, a dodatkowo są szybkie w realizacji i stosunkowo tanie. 

Dlaczego warto wybrać katalogi szyte?

Katalogi szyte to katalogi, których strony są ze sobą łączone za pomocą solidnych metalowych zszywek zeszytowych. Warto je wybrać, ze względu na dużą wytrzymałość oraz łatwość użytkowania. Katalogi szyte (oprawa zeszytowa) są również estetyczne, głównie dlatego, że sposób łączenia stron jest nienachalny. Szczególnie w przypadku zszywek płaskich. Natomiast zszywki oczkowe są delikatnie widoczne, ale umożliwiają wpięcie katalogu do segregatora. To umożliwia ich skuteczne przechowywanie. Niektóre katalogi mają wartość kolekcjonerską, dlatego warto zadbać o to, aby ich właściciele mieli możliwość ich zabezpieczenia przed niechcianymi uszkodzeniami właśnie poprzez umieszczenie w segregatorze. To rozwiązanie dobrze sprawdza się w przypadku prezentacji dzieł sztuki. 

A może katalogi spiralowane?

Katalogi spiralowane umożliwiają otwarcie katalogu na płasko, a nawet obrócenie strony o 360 stopni. To sprawia, że są one doskonałym rozwiązaniem, gdy częstotliwość korzystania z katalogu jest większa. Katalogi spiralowane ułatwiają przeglądanie oferty produktów oraz usług i umożliwiają pełne skupienie na jednym produkcie, właśnie poprzez fizyczne wyodrębnienie jednej ze stron. Te katalogi sprawdzają się też w przypadku, gdy poszczególne strony zawierają obszerne treści, które nie są łatwo przyswajalne. Czytelnik może otworzyć wybraną stronę, obróć ją wokół spirali i skupić się na czytaniu. Taki katalog łatwiej utrzymać w dłoni. Spirale są odpowiednio zaciskane, co sprawia, że są one wytrzymałe, choć nie tak, jak katalogi szyte. Dodatkowym atutem jest możliwość zaczepienia długopisu o spiralę. To ważne, w przypadku, gdy klient będzie chciał coś dodatkowo zanotować w katalogu. 

 

Wróć do listy wpisów blogowych