Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Warunki współpracy dla pośredników

Rollup reklamowy - prosty sposób na profesjonalny wizerunek

Rollup reklamowy
Rollup reklamowy w zastosowaniu praktycznym

17.11.2020

Rollup reklamowy - prosty sposób na profesjonalny wizerunek

Nie ma takich targów branżowych ani w ogóle takiego eventu, który obszedłby się bez rollupa. Niezależnie od okoliczności rollup zawsze podkreśli naszą obecność.

Zajmij pozycję i do dzieła

Prawdopodobnie wystarczy stanąć na ulicy i rozłożyć obok siebie rollup, aby kupić uwagę i sympatię przechodniów. Uniwersalny, lekki i łatwy w transporcie – właśnie dzięki tym cechom zwijane stojaki reklamowe zaskarbiły sobie sympatię wszystkich marketingowców działających w terenie. Odwiedzając jakiekolwiek wydarzenie kulturalne, targi branżowe, wydarzenie sportowe czy dowolny inny event, z pewnością zauważymy tam dużą liczbę rollupów. Są często stosowane, ponieważ zapewniają doskonałą widoczność. Obok tego stanowią element integrujący daną przestrzeń z działaniami promocyjnymi w niej prowadzonymi. Wnioski są proste i oczywiste: jeżeli chcemy wypaść dobrze, po prostu musimy uzbroić się w odpowiednią liczbę zwijanych stojaków reklamowych.

Ale co to właściwie jest ten rollup?

Garść wyjaśnień dla tych, którzy nie mieli jeszcze do czynienia z rollupami: są to kasetowe stojaki reklamowe o szerokości najczęściej ok. 1 m i wysokości w granicach 2-3 m. Po zwinięciu mają rozmiar kasety zawierającej plakat reklamowy na elastycznym, wodoodpornym materiale. Podstawowym i często wykorzystywanym rollupem jest rollup 85x200. Dzięki niewielkiej szerokości jest najłatwiejszy w transporcie, a także daje możliwość rozstawienia większej liczby egzemplarzy w ograniczonej przestrzeni. Częstym wyborem jest także rollup 100x200 – równie łatwy w transporcie i zapewniający nieco lepszą widoczność. Jeżeli nie musimy liczyć się z żadnymi ograniczeniami i zależy nam na jak najszerszej powierzchni reklamowej, nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać rollup 120x200 albo rollup 150x200. Wszystko zależy od naszych indywidualnych preferencji, a także aktualnych potrzeb.

Sprawdzone narzędzie zawsze pod ręką

Inwestycja w reklamę często kojarzy się z jednorazowymi wydatkami. Rollupy akurat przeczą temu wyobrażeniu. Zakupione do firmy raz będą wymagały odświeżenia albo w przypadku zmiany identyfikacji wizualnej, albo kiedy po prostu się zużyją. Firmy często zakupują rollupy w większej liczbie dla swoich działów marketingu. Są one stosunkowo niedrogie, a także łatwe w transporcie i przechowywaniu. W razie potrzeby łatwo można je udostępnić organizacji, z którą akurat zawarliśmy umowę sponsorską. W ten sposób – inwestując w dobre rollupy – mamy pewność, że wizerunek naszej firmy zawsze będzie prezentowany na odpowiednim poziomie, w sposób, jaki sami zaprojektowaliśmy.

 

Wróć do listy wpisów blogowych