Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Warunki współpracy dla pośredników

Jak uatrakcyjnić swój przekaz reklamowy? Krok po kroku

materialy-reklamowe

13.10.2020

Jak uatrakcyjnić swój przekaz

Jeśli chcemy, aby nasze działania marketingowe odniosły pożądane efekty, musimy stworzyć przekaz, który będzie wyróżniał się wśród oferty konkurentów. Możemy to osiągnąć poprzez stworzenie skutecznej perswazyjnie treści w otoczeniu wysokiego poziomu estetycznego. Na ten drugi wpływa forma nośnika treści, szczególnie jeśli prezentowana treść jest obszerna. 

Dużo informacji w atrakcyjnej formie

Komunikacja marketingowa nie polega wyłącznie na reklamowaniu danego produktu, równie ważne jest skuteczne przekazywanie informacji na jego temat. To szczególnie istotne w przypadku promocji wydarzeń kulturalnych, produktów specjalistycznych oraz prezentacji ofert danej firmy. Nie zawsze dobrym pomysłem będzie ograniczenie promocji wyłącznie do przekazu internetowego, ważne jest zastosowanie nośników materialnych. Jeśli mamy do przekazania dużo informacji, to nie możemy ograniczyć się do druku jednostronnego. W tym wypadku dobrym rozwiązaniem jest stworzenie folderu czy katalogu. 

Katalog musi być ładny

Foldery i katalogi są tymi formami promocyjnymi, które przede wszystkim pełnią funkcję informacyjną. To jednak nie oznacza, że nie należy dbać o ich formę estetyczną, to ona bowiem będzie miała wpływ na to, w jakiej atmosferze odbiorca będzie zapoznawał się z przedstawionymi przez nas treściami. Żyjemy w kulturze obrazkowej, a to oznacza, że jesteśmy przyzwyczajeni do przekazu wizualnego i nieestetyczny wygląd materiałów promocyjnych negatywnie wpływa na nasze samopoczucie. Atutem tego rodzaju materiałów jest możliwość starannego rozplanowania treści bez obawy o to, że skończy nam się miejsce. 

Różne rodzaje katalogów - łączenia

Istnieje możliwość wyboru różnego rodzaju katalogów: szytych, klejonych oraz spiralowanych. Katalog szyty warto wybrać wtedy, kiedy zależy nam na prezentacji firmowej oferty nawet najbardziej wymagającym klientom. Precyzyjnie wykonane szycie gwarantuje eleganckie, a także trwałe zespolenie kart folderu reklamowego, broszury czy cennika. Katalog klejony to taki, w którym blok/ środek obejmuje zewnętrzna okładka, dzięki czemu powstaje grzbiet. W tym typie łączenia wykorzystuje się klej introligatorski. Dzięki niemu uzyskuje się spójne, trwałe połączenie stron katalogu ze sobą oraz stron środkowych i okładki. Istnieją różne rodzaje kleju. W drukarni HexDruk korzystamy z kleju PUR - jest to nowoczesny, a także wyjątkowo wytrzymały sposób łączenia katalogów klejonych. Klej PUR okazuje się nawet kilkukrotnie mocniejszy oraz bardziej elastyczny od standardowego kleju introligatorskiego. Dzięki wykorzystaniu tego rodzaju spoiwa katalog klejony można otworzyć całkowicie na płasko, a materiały są bardziej odporne na użytkowanie w skrajnie niskich oraz skrajnie wysokich temperaturach. Katalog spiralowany jest wyposażony w metalową spiralę spajającą wszystkie strony. Ten typ łączenia wykorzystuje się między innymi podczas tworzenia materiałów w formacie A5 pionowo i poziomo, A4 pionowo i poziomo, a także kwadratowych w wymiarach 210 × 210. W drukarni HexDruk proponujemy zarówno czarne, jak i białe spirale w zależności od upodobań klienta. Informacje znajdujące się w środku katalogu spiralowanego drukujemy na papierze kredowym o gramaturach 130 g oraz 170 g oraz na papierze offsetowym 90 g. Dzięki temu mamy gwarancję, że karta nie ulegnie zniszczeniu czy przedarciu podczas częstego korzystania z katalogu spiralowanego.  

 

Wróć do listy wpisów blogowych